sobota, 14 lutego 2015

Święto Zakochanych


Dziś Walentynki czyli Święto Zakochanych, czyli moje święto.
Są różne rodzaje miłości, od miłości do rodziców, przez miłość do ukochanego, aż po miłości do czekolady.


"Co by się nie działo, to kochasz" czyli miłość bezwarunkowa. Myślę, że jest to pierwsze uczucie jakie nam towarzyszy do urodzenia. Pierwszy raz zakochujemy się w rodzicach, to oni są naszym całym światem. Maluszek na początku traktuje siebie i mamę jako jedność, jest to relacja od początku skazana na miłość.

Drugi typ miłości to miłość z wyboru. Partnera sobie wybieramy i kochamy za coś. Ja kocham swojego męża za mnóstwo jego cech oraz pomimo niektórych jego zachowań. O tą miłość powinniśmy dbać i pielęgnować ją, żeby mogła ewoluować, dojrzewać i się wzmacniać.

Jest jeszcze macierzyństwo, to jest piękny rodzaj miłości. Jest to uczucie, które oszołomiło mnie swoją siłą. Hania to najmniejsza osóbka, którą kocham, ale kocham ją najbardziej na świecie. Kiedyś nie potrafiłam sobie wyobrazić czym jest miłość rodzicielska, teraz wiem, że jest to najważniejsze uczucie w życiu.
Jestem zakochana w mojej małej Córeczce.

Mnóstwo miłości wkoło, kocham i jestem kochana, więc dzisiejsze święto to moje święto. Niektórzy twierdzą, że Walentynki są infantylne i komercyjne, a ja myślę, że zawsze warto znaleźć pretekst żeby okazywać sobie uczucia. Dlatego dzisiaj znajdźmy czas na powiedzenie kochanej osobie miłego słowa, przytulenie i całusa.

1 komentarz: